Compania Ping An din China devine cel mai valoros brand de asigurari din lume, depasind Allianz
Firma de evaluare si strategie Brand Finance a publicat topul celor mai valoroase branduri globale
din industria asigurarilor, fiind evaluate peste 4.000 de branduri. Beneficiind de o piata in China
mult mai dinamica decat cele din Europa si SUA, Ping An a depasit Allianz, devenind cel mai
valoros brand de asigurari al lumii, cu o valoare de 16,3 miliarde dolari. In Top 10 se mai gasesc
alte doua branduri chinezesti: China Life si AIA (Hong Kong). Allianz a pierdut 7% din valoare fata
de anul trecut, compania fiind slabita de cresterea daunelor si de performante mai slabe in
investitii, datorate in principal dobanzilor scazute, dar beneficiind, pe de alta parte de cresterea
produselor de pensii pentru o populatie mai imbatranita in Europa. Valoarea brandului celui mai
mare asigurator american, MetLife, a scazut cu 12%, coborand de pe locul 4 pe locul 9. MetLife
trece printr-un proces de rebranding, renuntand dupa 30 de ani la personajul Snoopy.
Sursa: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/asigurari/compania-ping-an-din-chinadevine-
cel-mai-valoros-brand-de-asigurari-din-lume-depasind-allianz-16948332