Daune expert

Serviciul DAUNE.expert oferă suport pas cu pas în tot ceea ce implică intrumentarea unui dosar de daună, de la deschiderea acestuia până la rezultatul urmărit: reparații / despăgubiri.

Acest serviciu se adreseaza atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice.

Ce ofera?

  1. Tractare la nevoie, de la locul accidentului (in limita 50 km), indiferent daca Beneficiarul este pagubit sau vinovat ! (pentru vehicule cu masa maxima de pana la 3,5 tone) si se adreseaza atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice;
  2. Lipsa de folosinţă a autovehiculului avariat conferă posibilitatea păgubitului de a beneficia de un autovehicul la schimb sau de a i se deconta cheltuielile de transport;
  3. Ocupanţilor unui autovehicul păgubit într-un eveniment rutier, li se acordă despăgubiri ce constau în acoperirea costurilor de transport până la domiciliu;
  4. Cheltuieli de transport a mărfurilor aflate în autovehiculul păgubit;
  5. Acoperirea prejudiciilor materiale, inclusiv a costurilor de radiere și înmatriculare precum și cheltuielii aferente diminuării valorii vehiculului după reparaţie;
  6. Consultanta Telefonica de urgenta pentru deschiderea dosarului de dauna)
  7. Programare la Asigurator pentru constatare si deschidere dosar de dauna;
  8. Asistarea de catre un reprezentant DAUNE.expert a pagubitului in fata asiguratorului, pe baza de mandat !
  9. Monitorizarea etapelor reparatiei autoturismului (primire in service, pregatire vopsitorie, cum arata dupa, finalizare reparatie, etc).
  10. Avizarea pagubitului la finalizarea reparatiei in service.

DAUNE.expert oferă reprezentarea și asistarea păgubitului la daună chiar dacă acesta alege deschiderea dosarului de daună la propriul asigurător cu condiţia ca acesta sa aibă încheiat protocol de colaborare cu asigurătorul vinovatului.

Cum functioneaza?

In caz de eveniment clientul va putea accesa serviciul de asistenta la dauna DAUNE.expert prin:

  1. CALL CENTER (031).9997
  2. Utilizarea aplicatiei mobile DAUNE.Expert

In ambele cazuri echipa DAUNE.Expert va oferi aceleeasi servicii

In cazul in care clientul dispune de un telefon inteligent(de tip SAMSUNG, iPHONE, NEXUS, LG, PANASONIC, ALLVIEW, HTC, etc.) este important sa utilizeze aplicatia DAUNE.Expert intrucat prin aplicatia mobila:

-se preiau fotografii de la locul evenimentului auto cu autoturismele implicate, locul accidentului, marcajele rutiere, documentele soferilor implicati, etc.);

-se stabileste exact locul evenimentului rutier, data si ora, informatii legate de eventualii martori, etc.);

Toate acestea vor duce la eliminarea oricaror ambiguitati, dubii despre cum s-a intamplat accidentul auto cu consecinta urgentarii instrumentarii dosarului de dauna, eliminarea reconstituirilor, etc.).

Care este pretul serviciului?

Pentru Beneficiari – PERSOANE FIZICE: 35 RON/12 Luni sau 25 RON/6 Luni

Pentru Beneficiari – PERSOANE JURIDICE: 45 RON/12 Luni sau 30 RON/6 Luni

Cum arata documentul Daune.expert?

 

In ce situatie poate sa-si deschida dosarul de daune persoana care a achizitionat serviciul de asistenta la daune Daune.Expert?

Principala condiţie care trebuie indeplinita pentru a achiziţiona şi a beneficia de serviciile de asistenţă DAUNE.Expert este de a fi titularul unei poliţe RCA sau CASCO.

Clientul beneficiază de serviciile DAUNE.Expert astfel:

-Dacă este posesorul unei poliţe CASCO (chiar dacă a achiziţionat serviciul cu o poliţă RCA) beneficiază pe deplin de serviciile DAUNE.expert.

-Dacă este păgubit (ex: într-un eveniment produs din vina celuilalt vehicul implicat) beneficiază pe deplin de serviciile DAUNE.Expert.

-În condiţiile în care este vinovat de producerea unui eveniment auto beneficiază gratuit de:

 tractare gratuită de la locul evenimentului (dacă maşina nu este deplasabilă)

 asistenţă personală a reprezentantului DAUNE.Expert în faţa Asigurătorului (daca i se solicita acest lucru de către Asigurator)

 poate transfera serviciul gratuit către terţul păgubit dacă acesta doreşte (responsabilitate sociala – o facilitate prin care pot diminua semnificativ efectele culpei sale asupra păgubitului, prin oferirea acestui serviciu).

Clientul poate sa-si deschida dosarul de daune prin Daune.Expert chiar si in situatia in care in accident au fost implicate mai mult de 2 autovehicule? Mai este necesara completarea formularului de constatare amiabila? Cum se desfasoara lucrurile in cazul in care au existat si vatamari corporale sau decese?

Clientul îşi poate deschide dosarul de daună indiferent de numărul autovehiculelor implicate în accident insa in ceea ce priveşte procedura de constatare amiabilă, aceasta este viabilă în situaţia în care evenimentul auto s-a produs între două autovehicule.

In cazul în care există vătămări, reprezentanţii DAUNE.Expert se vor ocupa inclusiv de obţinerea daunelor morale şi vor asigura parcurgerea rapidă a tuturor demersurilor pentru dosarul de daună în ansamblu.

Dupa ce clientul incarca in aplicatia mobila toate pozele pentru un dosar de dauna, urmeaza ca Daune.Expert sa le trimita catre societatea de asigurari si astfel clientul nu mai trebuie sa mearga la centrul constatare al daunelor cu masina?

În ceea ce priveşte constatarea daunei prin prisma fotografiilor încărcate prin aplicaţie, în funcţie de asigurător, clientul nu va mai trebui să se prezinte la centrul de constatare daună. Sunt societăţi de asigurare care impun prezenţa păgubitului însă, chiar şi în acest caz, faptul că este asistat personal de reprezentantul DAUNE.Expert (după ce in prealabil acesta s-a ocupat de programare în funcţie de disponibilitatea clientului, de întocmirea dosarului de daună, etc.) reprezintă un extraordinar avantaj deoarece se va asigura că este necesară o singură prezenţă fără timpi de aşteptare.

Caror categorii de autovehicule se adreseaza acest serviciu (autoturisme, autoutilitare, motociclete, autocamioane, etc)? Serviciul poate fi accesat doar in cazul daunelor auto?

În ceea ce priveşte categoriile autovehiculelor cărora se adresează Serviciul DAUNE.Expert, acesta este eligibil tuturor autoturismelor. Tractarea de la locul

accidentului este oferită tuturor autovehiculelor cu masa maximă de până la 3.5 tone. În cazul celor care au o masă maximă mai mare de 3,5 tone, se asigură consultanţă la locul accidentului pentru determinarea celor mai bune soluţii de tractare.

In ceea ce priveste segmentul de daune caruia i se adreseaza serviciul DAUNE.expert, avem in vedere extinderea acestuia si pt.dosarele de dauna provenite din asigurarile de locuinte sau alte tipuri de asigurari. Pentru moment, se ofera asistenta exclusiv in cazul daunelor auto.

In cazul in care clientul este in afara tarii, are accident si masina nu se mai poate deplasa, beneficiaza de tractare/ transport pe platforma?

In acest moment, serviciul este disponibil numai pe teritoriul Romaniei iar reprezentantii DAUNE.Expert din tara preiau solicitarile indiferent de localitatea in care are loc evenimentul.

Care sunt pasii de urmat in cazul unei daune? (de la deschiderea dosarului pana la despagubire) . In cazul in care clientul nu are internet pe telefon cum procedeaza in caz de dauna? Cum poate sa foloseasca aplicatia Daune.Expert?

Atat aplicatia cat si call-center-ul sunt principalele instrumente de accesare a serviciului, prin acestea se initiaza solicitarea asistentei la dauna. Solicitarile facute prin prisma aplicatiei vor ajunge instant la noi iar clientul va fi contactat imediat de catre colegii nostri din call center. Urmeaza programarea de comun acord la asigurator. asistarea la constatare, programarea in service.

In cazul in care clientul nu are internet pe telefon, apeleaza call center DAUNE.expert la 031.9997.

Cate dosare de dauna sunt intermediate pentru un client pe perioada acoperita de serviciu, respectiv 6/12 luni? Daca clientul are 2 sau mai multe daune este asistat pe toata perioada de valabilitate?

Clientului i se ofera asistenta pentru solicitarile facute in perioada de valabilitate a serviciului, indiferent de numarul acestora si fara costuri suplimentare.

Perioada de valabilitate a serviciului Daune.Expert trebuie sa corespunda cu valabilitatea asigurarii RCA? Se poate cumpara serviciul si pentru polite RCA/ Casco intrate anterior in vigoare (valabile de 2-3 luni)?

Perioada de acoperire a serviciului coincide cu perioada de acoperire a unei polite auto (RCA/Casco). Momentan serviciul poate fi contractat pentru perioade de 6 sau 12 luni.

Serviciul poate fi accesat doar de proprietarul masinii sau de oricine conduce masina la momentul accidentului?

Fiind un produs conex politei RCA/Casco, odata achizitionat si achitat serviciul de asistenta ramane valabil indiferent de utilizatorul vehiculului.

Cum se emite documentul Daune.Expert?

Documentul se emite din platforma campion.24broker.ro. In cazul in care clientul are achizitionata o polita RCA sau Casco valabila, produsul Daune.Expert se poate emite de catre broker de asigurari.

Cum se face plata?

Modalitatea de plata este asemanatoare cu plata politelor RCA & CASCO unde Agentul incaseaza banii de la client si ii depune in banca pe baza borderoului cu cod de bare.