Cum a folosit un asigurator tehnologia pentru a accelera plata daunelor in cazul incendiilor din California

In timp ce statul California era afectat de unele dintre cele mai puternice incendii de vegetatie din istoria sa, compania de asigurare Travelers a infiintat, la aproape 5.000 de kilometri departare, in Conneticut, un centru de comanda bazat pe cele mai noi tehnologii, in scopul de a accelera plata despagubirilor.

In cadrul centrului de comanda, inspectorii de dauna au monitorizat, in timp real, imagini din satelit din zona afectata, impreuna cu fotografii facute din avioane care au survolat zona, precum si posturi din social media care descriau ce se intampla la fata locului.

Prin suprapunerea datelor obtinute peste harta cu locatiile clientilor asigurati, Travelers a putut sa identifice rapid care dintre acestia au fost afectati. Astfel, informatiile au fost utilizate pentru a accelera plata dosarelor de dauna, chiar in zone care nu sunt inca accesibile inspectorilor de dauna.

In unele cazuri, chiar inainte ca loss adjsuter-ii sa ajunga la fata locului, inspectorii de dauna pot estima pagubele produse de incendii si sa elimine nevoia de a le verifica direct, prin compararea unor imagini facute de drone, sateliti sau avioane inainte si dupa, sau chiar prin vizualizarea fotografiilor si video-urilor realizate chiar de clienti, pe telefoanele personale. Inspectorii au instrumente si aplicatii pe telefon care le permit sa realizeze, din imaginile respective, masuratori care le permit sa estimeze pagubele aproape instantaneu.

Sursa: http://www.1asig.ro/Cum-a-folosit-un-asigurator-tehnologia-pentru-a-accelera-plata-daunelor-in-cazul-incendiilor-din-California-articol-3,117-60044.htm