Raport Capgemini: Peste 40% dintre asiguratori vad in Google un potential pericol

Intr-un raport realizat de compania de consultanta Capgemini se arata ca peste 40% dintre asiguratori vad Google ca pe o potential amenintara, din cauza brandului puternic si a abilitatii de a folosi datele consumatorilor. Aceeasi sursa arata ca tinerii consumatori, utilizatori de telefoane mobile, ar putea ocoli asiguratorii traditionali pentru companii “mai sprintene si mai prietenoase”. Acestea sunt principalele concluzii ale raportului realizat de Capgemini in urma interviurilor realizate cu mai bine de 150 de executivi din industria de asigurari.  Pentru a face fata competitiei, asiguratorii trebuie sa-si construiasca brandurile invatand sa utilizeze datele clientilor in timp real si dezvoltand modele agile de operare, se arata in raportul Capgemini. Unii specialisti din industria de asigurari pun la indoiala intrarea companiilor de tehnologie in sectorul asigurarilor, puternic reglementat, si vad mai degraba ca acestea sa incheie parteneriate cu asiguratorii. In Statele Unite, Liberty Mutual a incheiat deja un parteneriat cu compania Nest, subsidiara Google, prin intermediul caruia asiguratorul ofera avantaje clientilor care sunt utilizatori de servicii Nest. „Google nu va deveni un subscriitor de asigurare, dar produsele sale, cum sunt cele furnizate de Nest, sunt o parte masiva a lantului valoric al industriei de asigurari”, spune Nigel Walsh, seful diviziei responsabile de asigurari din cadrul Capgemini Marea Britanie. Raportul mai arata ca industria de asigurari ar trebui sa-si imbunatateasca serviciile pentru a castiga tinerii consumatori. Doar 34% dintre consumatorii cu varste sub 35 de ani au descris experientele cu asiguratorii ca fiind pozitive, fata de 55% dintre consumatorii cu varste de peste 35 de ani, Capgemini intervievand peste 15.000 de consumatori din 30 de tari pentru acest raport. Sursa: http://www.insurancejournal.com/news/international/2016/03/01/400266.htm